Okann

....ya sonra ? Okuldan sonra ne olur?Milyonlarca insan kaderiyle başbaşa bırakılır.Onlar için kimse kalem oynatmaz , konuşmaz da.Edebiyat da tiyatro da ,bilim de sergilerde ,konserler de ,konferanslar da ...onlar için değildir.
Sayfa 102·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Okuyunuzz..
İstediğiniz gibi anayasalar yapın,istediğiniz kadar seçim hakkı verin ,en liberalinden yasalar çıkarın,soysalizmin ve komünizmin mucizeler yaratacak gücüne istediğiniz kadar inanın;yüz binlerce çocuğumuz hayyata küçük,değersiz insanlar olarak atılacaksa...Nasıl bir parlamentonuz olursa olsun ,gene yoksul ,gene kötü bir hayatımız olacaktır.Devlet memurlarımız işlerini ciddiyetle yapmayacaklardır.Bakanlar yan gelip yatacaklardır.Milletvekilleri yolsuzluk yapacak,halkı soyacaklardır.Okullar yeni kuşakların aklını ,yüreğini köreltecektir.Basın güzelliğini satarak geçinen sokak dilberlerine dönecektir.
Sayfa 81·Kitabı okudu
1000Kitap
Gençlerinizi suçlayacağınıza kendinizi suçlayın.Gençleriniz onları nasıl yetiştirdiyseniz, öyledirler...
Sayfa 76 - Senalman·Kitabı okudu
1000Kitap

Okann

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Ernest Hemingway
6.9/10 · 481 okunma
Ne düşünüyorsunuz diye soruyor platform bana... Genç kuşakların akıbetini düşünüyorum. Türk Rus Fransız edebiyatından seçme eserleri nasıl ve hangi imkanla okuyabileceklerini düşünüyorum. Üzülüyorum. Edebiyatı ve benzeri diğer olguları nasıl ticari hale getirdiklerini düşünüyorum. Bir Kemal Tahir devlet ana nasıl 60 TL'ye satılır onu düşünüyorum. Fırsatçı zihniyetimizin kurbanı olmuşuz onu düşünüyorum...
1000Kitap
Reklam