Kafamın içinde sonunu düşünmeden attığım adımların özlemi var. Kahkahalarımın mutluluklarımın heyecanımın sahi ne ara kaybettim ben o kızı. Keşke nerde olduğunu bilsem de elinden tutsam yine yürüsek tren raylarının üstünde bir tarafta o bir tarafta ben savursa rüzgar saçlarımızı o bana gülse ben de ona sıkı sıkı tutsam elinden sarılsam sıkıca bir daha beni bırakma desem. Yalnızlığımın içinde beni sensiz koyma desem. Bir daha sakın gitme desem.