@oku_sev_ye_gez

@oku_sev_ye_gez
@oku_sev_ye_gez
İyi kitaplar okumaya çalışan sıradan bir okur ;)
Yeterince uzun süre acı çekerseniz, acılar size komik gelmeye başlar ve kendinizi en acınası durumlara gülerken bulabilirsiniz.
@oku_sev_ye_gez
Ne kadar da doğru...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 39. kitabı
Yazarın ikinci kitabı olan ‘Guguk’u okurken, etraftakiler; ‘kendi kendine gülüyor. Deli mi ne?’ diyebilirler :) Bu ilk kitabını okurken ise; ‘yazıık... Ağlıyor mu ne?’ filan diyebilirler. Tabii ruh halinize göre. Çünkü; özünde iyi bir insan olan Eczacı Bilge’nin, zaaflarını aşamayıp kendini nasıl yok ettiğini okuyacaksınız. Çünkü; eğer hassas bir insan iseniz; Bilge’nin yaşadığı travmaları, yalnızlığı, sırf yeni bir ceket verdiği için öldürülen dilenci için tuttuğu yası, ona hak vererek anlayacak ve vicdanen yakın bulacaksınız. Ve birinci ağızdan anlatılan hikayenin finalini tahmin etsenizde gayet sürükleyici bence. Takıldığım tarafı ise, yer yer gereksiz betimlemelerin oluşu. Yani; karakterin girdiği asansörden, bindiği minibüsten, gittiği lavabolardan vs. fazla detaylıca bahsettiği bölümleri atlayarak okuyup, ‘herhalde ilk kitap heyecanındandır’ diye düşündüm. Çünkü GUGUK betimlemeleriyle bile daha dozunda ve keyifliydi. Yine de; Doruk Kirezci yeni yazarlar arasında aklımda iyi bir yer edindi ve ‘bundan sonra ne yazsa okurum’ diyebilirim. . Keyifli okumalar dilerim
Biraz Uyusam DüzelirimDoruk Kirezci · Müptela Yayınları · 2018274 okunma
Seren Demiral isimli okura yanıt verildi
@oku_sev_ye_gez
teşekkür ederim :)