Seriyi sıralı bir şekilde değilde karışık okudum ben. Her kitabında olduğu gibi bu kitapda da sonu nasıl geldi anlamadım,minik cinayet çözücü kahramanımız ile keyifli bir okuma oldu tavsiye ederim “Çünkü ne zaman, tamam artık, bundan fazlası olamaz desem beni daha da fazla dehşete düşürmenin yolunu buluyordu insan denen bu garip canlı.”
Çok severek okuduğum dergiler arasında.. Bir çok yerin altını çiziyorum okurken, içinden çıkan posterler olsun, ayraçlar yada farklı hediyeler de çok güzel oluyor
"İnsan hayallerini, masaya sürdüğü an kaybeder."Kıyamet Park otelde işlenen cinayeti çözmeye çalışan minik afacan Alper Kamu hem eğlendiriyor hem düşündürüyor.. Severek okuyorum tüm kitaplarını
Her daim okuyup anlamayı, anladiklarımızı da hayata geçirmeyi nasip et Ya Rabbim..Her okumamda bir iz kalıyor içimde. Arapcasi ayrı türkçe açıklaması ayrı huzurlu
"Yalnız değilsin artık, yanındayım. Bazen hayatımıza bir duâ dokunur ve her şey güzel olur. Duâmdasın Yağmur, seni en çok güvendiğime emanet ediyorum. Allah bizimle