Vaktin varsa bir kahve içelim,
Saçlarının renginde yudum yudum.
Sıcaklığı teninden.
İçimiz ısınır biraz fena mı olur?
Birazda laflarız, sen anlatırsın
Ben doyarım.
Gözlerinle, kusurlarını örteriz gökyüzünün
Kusursuz denizlere yelken açarız.
Vaktin varsa, kısacıkda olsa.
Bir ömür doyamam ki ben sana...