okur incisi

okur incisi
@okur_incisi
"İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için."
"İnsanız ya, kaybetmeden özlemeyi bilmiyoruz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan hiç görmediği birini özler mi?
Çok gülen insanlar acılarını gülüşlerinin ardına saklar.
Kitaplar bana yaşayamadığım her şeyi yaşatabilen tek hazineydi.
İnsan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı.