Bir kitabın daha sonuna geldim. O kadar samimi bir kitap kii. İçimizden birinin hikayesi.. Yaşar Yaşamaz'ın hayatını konu alan, bu kadar da olur mu dedittiren bir kitap. Bir solukta okudum. Aziz Nesin 'in sıcak anlatımını sonuna kadar hissedeceksiniz. Üzüldüğüm bir nokta var ama. Keşke Aziz Nesin okumak için bunca zaman beklemeseydim. Siz de geç kalmadan okuyun, okutturun.
Bir insan pekçok türlü ölür: Hukuki olarak ölür. Siyasi olarak ölür. Psikolojik olarak ölür. İnsanın tam olarak yaşayabilmesi için, bunların hepsinin birden yaşaması gerekir.