Kitap beni çok sardı desem yalan olur. Ne tam aşkları geçti bana ne ihtirasları. Ayrıca çeviri ile ilgili olabilir bilmiyorum ama abartıldığı kadar bir cinsellik yok, hatta neredeyse hiç yok. Bu sebeple okumak istemeyenler varsa sırf bu yüzden vazgeçmesin.
Hiçlik! .yaşamın o kocaman hiçliğini benimsemek, yaşamanın tek amacı gibi gözüküyordu. Sayısız girdi çıktının, önemli ufak tefek şeylerin alt alta sıralanışından ortaya çıkan koca toplam: Hiçlik!