Hiçvarhepyok

Hiçvarhepyok
@okurgezerhanim69
Siz bilmezsiniz. Size anlatmak da istemem...
26 Mart 1988
26 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
29.03.26 04:07
O gün gittiğinde, gitmek zorundasın sandım. Gidiyorsun ama veda etmiyorsun sandım. Gidiyorsun ama sen de kahroluyorsun sandım. Ben, sen beni üzdüğünde sen de üzülüyorsun sanacak kadar anlamaya çalıştım seni. Beni neden sevgimin inancından vurdun?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Hiçvarhepyok

, bir kitabı yarım bıraktı
Adem Güneş
7.9/10 · 2.504 okunma
18/6/26 00:41
İnsan koşarak gittiği yerlerden çekilir, heyecanla aradıklarından uzaklaşır, çok sevmesine rağmen mesafelenir... Çünkü zordur yüklediğin anlamın altında kalmak. Zarifoğlu diyor ya "Gelecektim ama daha kötü bir hatıram olsun istemedim." Bazı şeyler, en iyi yerde noktalanmalı…
06.06.26 15:05
"Bensiz mutlu olabileceğini, gülebileceğini hatta ben olmayınca hiçbir şey olmamış gibi yaşamını sürdürebildiğini gördüm. Buna katladım, buna alıştım. Bunu hiç unutamadım. İçimdeki o kırık hissin canımı yaşamın boyu acıtacağı gerçeğini kabul ettiğim gün artık kalbimde taşıyacağım şeyin sen değil, senin kanserin olduğunu fark ettim. Buna rağmen senden nefret etmeyi hiç beceremedim, öyle ki sokakta karşıma çıksan hiçbir şey olmamış gibi yine sana sarılmak, öpmek isteyeceğim. Kendimden utanmalı mıyım bilmiyorum. Kendinden utanmalı mısın, bilmiyorum."
14.05.26 23:23
Herkesin hayatı farklı ama kimsenin hayatı kusursuz degil. Birisi parası olmadığı için geceleri uyuyamıyor, bir başkası ise sahip olduklarını kaybetme korkusundan bir an bile huzur bulamıyor. Birisi sevilecek birini arıyor, diğeri sevildiği hâlde içindeki boşluğu dolduramıyor. insanlar dışarıdan birbirinin hayatına imreniyor ama kimse geceleri kimin neyle savaştığını bilmiyor. Çünkü bazı insanlar yoklukla tükeniyor, bazıları da sahip olduklarının ağırlığıyla. Bu yüzden kimsenin hayatına uzaktan bakıp "keşke onun hayatını yaşasam" deme. İnsan en çok, görünmeyen yerlerinde yoruluyor.