Kahvenin neredeyse tamamı 12 Eylül'ü destekliyordu. Zaten desteklememek diye bir şey düşünülemezdi. İnsanlar her ne kadar olayları asker durdurdu diye sevinse de bir yandan da 'aman bir şey olur, beni de alırlar, asker bu, derdini anlatamazsın' düşüncesi ile korku içindeydi.