Okurikko

Okurikko
@okurikko
yaşam becerisi (oldukça zayıf)
Hız uyuşturuyor. Artık her yerde ve hiçbir yerdeyiz. Orada ama buradayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..artık iyiliğin adap ve erkânı değil yükselme arzusunun zalimliği iş başındadır.
Yaşama zamanının yokluğunda, kayıp zamanı, yani çalışmanın ziyan ettiği hayatı telafi eden tek şey paradır. Oturduğumuz evler, sürdüğümüz konforlu arabalar, gidebildiğimiz lokanta ve eğlence mekanları, aldığımız ıvır zıvır, çalışma köleliğimizi meşrulaştırır. Ama ya onlar da ruhumuzdaki sızıyı dindirmiyorsa?
Çalışanların soru sorması tehlikelidir. André Gorz'un ifadeleriyle söylersek "İnsanlar bütün değerlerin sayılabilir olmadığını, paranın her şeyi satın alamayacağını, satın alınamayan şeyin temel olduğunu hatta işin özü olduğunu keşfettiklerinde 'ticaret düzeni' temelden sarsılır."
Günümüzde görmenin yerini bakmak hatta bakmanın yerini göz atmak alıyor.