Doğarken mi başladı benim son yolculuğum?
Ondan mı öyle geçti o garip çocukluğum?
Masallarla düşlerle beni hep aldattılar.
Yaşadığım; en büyük yalandı biliyorum.
Boşluğu kucaklardım uzatsam ellerimi.
Düşsem diye beklerdi pusuda bir uçurum.
Kol gezerdi çevremde acılar ölüm gibi.
Ben ondan böyle kaldım, ondan karardı ruhum.
Yağmur mu yağmazdı ne, tarlalar mı çoraktı?
Neden hiç yeşermedi serptiğim onca tohum.
Şimdi ölen bir şey var içimde azar azar.
Ha söndü ha sönecek yıllar önce yanan mum.
Susmayın biliyorum, ben bir yalan dünyada
Gürültülü yaşadım, sessizce ölüyorum.
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN