"Ben hiçbir zaman senden giderken usulca gitmedim ki. Vazgeçip geri dönmemek için hep koşarak gittim. Ama sana geri dönerken de yavaşça yürüdüm karşılaşalım diye."
“Hani demiştin ya,canını herkes yakar ama canını canın yakarsa işte o zaman mevzu büyük diye?” Bana geçmişteki konuşmamızı hatırlatınca sertçe yutkundum.Soğuk veya ifadesiz değildi, aksine hissliydi bakışları. Gözlerimin içine bakarak “Canımdın, Saka.” dedikten sonra gitti.