İnteraktif bir kitap olduğunu biliyordum. Bunu bilmeme rağmen başta ordan oraya gitmek hoştu ama sonrasında farklı açılardan aynı sonlar yaşanmaya başladı. Sürekli bir hikayenin sonu geliyordu. En uzun hikaye 10 bölüm falandır. Amaç her zaman aynı bira içmek, bir kadın tavlamak ve sevişmek ama sürekli bu ve saçma sapan konular sizi bundan da soğutuyor. Kimseye tavsiye etmem.