ensar yirmili

ensar yirmili
@okuyanensar
Anne
ANNE Yüzümde duyuyorum Bakışını Uyurken de Ellerin Öyle sıcak ki Kış gecesinde Sen olmasan Kimden duyardım ben Yavrum kelimesini Evimiz senle dolu Sokaklar Niçin güzel Sana dönüşü var diye Anne Ne olur Eksilme hiç Başımızda CAHİT ZARİFOĞLU
Sayfa 15·Kitabı okudu