meltembooks

meltembooks
@okuyanperi_
“ Hangisi daha iyi? Bağışlamak ve unutmak mı, yoksa kızmak ve hatırlamak mı ? “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Hayır, dedim kendime. Ailemi yarı yolda bırakamazdım. Üstesinden gelmeliyim.
- Bakmaya korkuyordum ama yine de baktım çünkü bilmemek daha kötüydü.
- Çünkü korku duygusu geçiciydi. İnsan bir gün korkar, ertesi gün unutur, hayatın ayrıntılarına dalar ve kahkahalarla gülebilirdi.
Aşk bir zehirdir. İnsan aşık olduğu anda hayatının dizginlerini kaptırır , varlığı tehdit altındadır artık ; çünkü gönlü ve aklı bir başkasının olur.