Şu sözü çok seviyorum..
"insanın en iyi yoldaşı
Onu 'seven' değil 'anlayan' kişidir.
Anlamakla başlar yolculuk.
Anlaşarak başka yollar açılır."
"Yarı parçan' diyor
Ahmed Arif mektubunun sonunda.
Yarı parçan;
Sanırım bu,sevmekten daha öte.
Birine verebileceğiniz en büyük hediye, Zamanınız, dikkatiniz, sevginiz, ilginizdir.!
Huzurla...