Selim

Selim
@okuyucunotlari
– Sevgili ölüm henüz yaşamadım..
Şu sözü çok seviyorum.. "insanın en iyi yoldaşı Onu 'seven' değil 'anlayan' kişidir. Anlamakla başlar yolculuk. Anlaşarak başka yollar açılır." "Yarı parçan' diyor Ahmed Arif mektubunun sonunda. Yarı parçan; Sanırım bu,sevmekten daha öte. Birine verebileceğiniz en büyük hediye, Zamanınız, dikkatiniz, sevginiz, ilginizdir.! Huzurla...
Selim
"Senden yana olanın da, sana karşı olanın da, bir değeri yok; seni anlamadıkça." Özdemir Asaf
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.