1kitapsever

1kitapsever
@okyn1bayan
Alaca bir at koşar içimde, Zamansız, mekânsız nefese doğru...
İnsan geri dönmemek için, kimi zaman geçtiği köprüyü bile yakar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Burnun büyüdü mü İnci? Hani Pinokyo' nunki gibi.. Sen anlatmıştın, Pinokyo diye bir kukla varmış. Yalan söyleyince burnu uzuyormuş. Yalan söylersen senin de burnun büyür demiştin bana. Sende yalan söyledin. "Seni bırakıp gitmem. Gidersem seni de götürmeye çalışırım." Hatırlıyor musun, böyle söz vermiştin. Ama "Hoşça kal..." bile demeden gitmişsin.
Çerçevesiz gökyüzünü ve tel gölgesiz güneşi sizinle paylaşmak için hemen yazıyorum."
Yine akşam oldu işte. Hiç sevmiyorum akşamları. Bizim göğümüzün yalnızca gündüzü var. Senin göğünde akşam oluyor mu İnci?