Evettttt arkadaşlar ben bittim. Ciddi ciddi kitapla birlikte bende bittim ve şuan acaba serinin üçüncü kitabında yazar bana neler yaşatacak diye oturdum kara kara düşünüyorum. Matruşka bende yeri çok farklı bir kitap. Ciddi anlamda hala istediğim değeri görmediğini düşünüyorum. (Lütfen şu kitabı artık abartabilir miyiz? Zira ben aşkından ölcem kitabın ) İstisnasız bir yıldır devam kitabını bekliyordum. Ve şuan bitirdim. Öncelikle ilk kitaptan aşina olanlar bilirler ki kurgu; istihbarat, askeriye, sınırdışı görevler, timler, akıl oyunları üzerine kurulu. Bilmesenizde öğrendiniz. İlk kitapta Ala, Rusya'nın köklü ailelerden biri olan Balandinler' in içine ajan olarak sızmıştı. Ve Milan Balandin ile nisanlanarak hedefine bir adım daha yaklaşmıştı. Bu kitapta yine ajanlık modumuz aktif ama daha çok verilen görevler, toplantılar ve zeka savaşlarına şahit oluyoruz. Milan ilk kitaptan beri tahmin ettiğim "o" kişi çıktı arkadaşlar. (Ama siz "o" kişiyi okumadan asla bilemeyeceksiniz ) Milan' a ilk kitapta ben çok nötr' düm ama bu kitapta gözümde devleşti desem yeridir. Tam bir görev adamı asla görevi dışında birşey düşünmüyor. (Bazen çok sinirlendim kabul özellikle Ala' yı açığa çıkarttığı zaman. Elimin tersiyle bir tane çakasım geldi ama Ala bebeğim hakkından güzel geldi.) Bakın kitap dile kolay 760 sayfa ama nasıl güzel nasıl. Bir bu kadar daha olsa okurdum ben. (Matruşka aşkım sorgulanamaz) E tabi kitap kalın olunca aksiyon hiç dinmiyor. E bunlar kitapta zeka yarışı yapıyor sürekli bir yerde sizde herşeyden şüphe eder oluyorsunuz yeminle kafayı tırlatmalık. Ala' nın o annesinden gördüğü sevgisizlik, kin ve nefret yine bakiydi. (Abi çıldırcam ne biçim anne bu kahroldum, helak oldum lan ben burda ağlamaktan madem kötü olacak kızın ikizine de kötü olsaydı birini deli gibi