10/10
·400 syf.··
2026 42. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2026 04:24
Selamlarrr Bu seriyi okumaya bayılıyorum. Serinin ilk kitabı hala favorim olsa da üçüncü kitap yani 'hesaplaşma' da onunla yarışır benim için. Bu kitabın ana karakterlerini zaten ilk kitaptan tanıyoruz. Ki ben asla çift olarak yazılmalarını beklemiyordum şok oldum. Çünkü ana karakterimiz Allie' nin zaten uzun soluklu bir ilişkisi vardı. Dean ise tek gecelik ilişkilerle hayatını sürdüren, her türlü fanteziye açık erkek karakterimiz. Ben özellikle seride en çok Dean' i merak ettim diyebilirim çünkü kitaplarda en sevdiğim şey çapkın adamı dize getiren o kızı okumak. Ve Dean' in hayatının içinden geçen de Allie oluyor. Nasıl mı? Üç yıllık sevgilisinden ayrılan Allie, adamla karşılaşmamak için arkadaşının sevgilisinin evine kafa dinlemeye gider. Çünkü onu orada rahatsız edecek kimse yoktur. Bommm fena tufaya geldik zira evde Dean vardır ve en bilindik özelliği düşmek bilmeyen libidosudur. Eeee boş ev, eski sevgiliden kaçan bir kadın ve kuduruk bir adam. Üstüne bir de içip dağıtınca kendilerini aynı yatakta bulurlar. Allie bir daha bunun tekrarlanmayacağını savunsa da Dean öyle bir etkiye girmiştir ki libidosu o günden sonra hiçbir kadına yükselmez. Ama Allie' nin ismi geçse tahrik olmaktadır. (Sen şimdi naneyi yemedin mi xjdjdj) Birkaç kez birlikte olsalar bunun geçeceğini düşünen ikilimiz aksi gibi birbirlerine daha çok bağlanırlar. Serinin en smut içerikli kitabıydı bana göre. İki karakter inanılmaz güzel birbirlerini tamamlıyordu. Ayrıca seride en sevdiğim şey hiç bir karakterin kasıntı olmaması. Keza yine aileleriyle falan tanışacaklarında inanılmaz keyifli ortam yaratıyorlar, çok doğallar bayılıyorum her birini okumaya. Ama özellikle serinin bu kitabında en sevdiğim şey Dean' in karakter gelişimi oldu diyebilirim. Herşeyi ile kaygısız olan adam önce kaybetmeyi yaşadı
HesaplaşmaElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20171,769 okunma
Öncelikle uyarıyorum. Spoiler okumaktan nefret eden ama spoiler vererek inceleme yapmaya bayılan biri olduğum için ne yazacağım belli olmaz karşınıza spoiler da çıkabilir spoiler vermemek için söylenmiş yalan yanlış benzetmeler de söz veremem….// Öf bu ne anlatıyor ya diye 117. Sayfada fırlatıp attığım bir devam kitabı oldu. Olaylara gösterilen duygusal tepkiler çok saçma olay örgüsü çok saçma arka tarafta bir hikaye dönüyor ama biz görmüyoruz çünkü başrollerin birbirlerine saplantısı ve zaten olmayan duyguları yokmuş gibi yapmalarını falan izliyorum. Yok o ona aşıkmış ama hayatının içine etmiş yok o hayatının içine etse de ona aşıkmış ama değil gibi davranıyormuş ama artık ondan intikam almak için aşıkmış gibi yapacakmış falan. Abi siz ne anlatıyorsunuz ikiniz de saçma sapan insanlarsınız hiç bir duygu beslemiyorum size çünkü bir karakteriniz yok yani bir öyle bir böylesiniz ve sunduğunuz sebepler bana hiç geçmiyor gidin çiftleşip birbirinize hançer saplayın bunu bile bu kadar etkilemeyecek şekilde nasıl yapabiliyorsunuz zaten bilmiyorum ihanet ya da aşk hissedebilsem yapılanlara anlam koyabilirim ve o zaman helal olsun ne yazmış be derim ama his yok olay örgüsü yok istikrar yok kıza destek için iki üç arkadaş getirmişler sana inanıyoruz cadıların kurtuluşu olacaksın falab diyorlar iki kitap boyunca toplam üç cümle konuşmadılar yan yana bir hikayelerini okumadık dostluklarına gözlerimiz mi yaşaracak? Kız o an duygu patlaması yaşıyor asla ağlamayan kız günlerce ağlıyor falan ahahahahh ölcem cehennemden çıkab lucifer kardeşinin canıyla tehdit edip 12 kişiyi öldürüp seni karnından bıçakları hayatın boyunca sana eziyet eden seni satan pazarlayan baban lucifer için yapmış bunları seni ölüme diriltmeye zorlayan ölümüne sebep olan sonra dirilterek ne olduğu belli olmayan
LanetliHarper L. Woods · Pukka Yayınları · 2024434 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·688 syf.··
2025 102. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2025 04:43
Selamlarrrr Hüzünlü bir ponçiğim şuan. Öyle güzel bir kitap okudum ki her köşesine ayrı eridim bittim her köşesine ayrı düştüm. Bu yıl en sevdiğim kitaplara listenin başından girer öyle diyeyim sizlere. O kadar nahif, o kadar saf ve masum bir kitap okudum ki bir ara içine girecek kapı aradım desem yeridir. Yazarın kalemini seviyorum inanılmaz akıcı yazıyor ama ne yalan söyleyeyim ilk kitap elime ulaştığında 680 sayfa ne yazdın kadın dedim kendi kendime ve şuan canı gönülden diyorum ki bir 680 sayfa daha olsa okurdum ben yaaa. Şimdi gelelim konusuna; Yıldız; küçük yaşta babasını kaybetmiş bir zaman sonra da annesinin evlendiği adam ve çocuklarla yaşamaya başlamıştır. Ama bu öyle bir yaşam tarzıdır ki ölmek ile eşdeğerdedir. Üvey babasının şiddetinin bir dur noktası yoktur, annesinin umrunda bile değildir, bunlar da yetmediği gibi en güvende olması gereken yer olan evinde bu iğrenç insanların tacizine de maruz kalır. Ama o kadar güçlü bir genç kızdır ki o şiddet anında ağlamaz bile inadına kafa tutar, inadına derslerine bakar ki bu evden hiçbir erkeğe muhtaç kalmadan kurtulabilsin. İşler umduğu gibi gitmez ve şerefsiz üvey babası kızı babası yaşında bir adama satmaya kalkar. Evde çıkan hır gürden sonra karşı evdeki halim selim aile Yıldız' a kucak açar. Ve işte o gün evin oğluyla ilk kez yüzyüze gelir. Mazlum.. Anlatmaya doyulmayacak adamlar olur ya hani işte Mazlum benim için onlardan biriydi. Her okuduğum sahnede beni resmen büyüledi. O gece bir karar verdi ve Yıldız' ı evleneceği adamdan kurtarıp kendi evlendi. Ne kıza dokundu, ne bir art niyet besledi.. Tek derdi okulunu bitirmesi ve onu dimdik ayakları üzerinde tutmaktı. Derdi şimdiye kadar eksik kaldığı ne varsa tamamlamak oldu. Ve aralarında zamanın, aynı evde yaşamanın, arkadaşlığın getirdiği o bağ sarsılmaz
Yitirmeli Ne VarsaGökçen Koçan · Dokuz Yayınları · 202587 okunma
Puan vermedi·480 syf.··
2025 93. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Ekim 2025 08:50
Selamlarrrrr Sonunda herkesin okuduğu o masalsı hikayeyi okumuş bulunmaktayım.(Çok şükür Yarabbim ) Oldukça hızlı akan bir kurguya sahip olması hızlı okumayı epey kolaylaştırıyor. Yazarında ilk kitabı olmasına rağmen ben anlatım tarzını sevdim yormuyor okuru. Kitabımız geçmiş ve günümüz arasında geçiyor. (Ki ben bu düzeyde ilerleyen kitapları çok severim) Konusuna gelecek olursam; Liza Bozbeyli; ataerkil bir ailede büyüyen, erkek ne yaparsa yapsın elinin kiri olarak gören kızlarına şiddet, hakaret, aşağılamadan başka hiçbir şey göstermeyen bir ailede yetişen kızımızdır.(Bakın öyle bir aile ki beni krize soktu ya her an nasıl tüm aile bireylerine küfür edebilirsinin tek örneği Bozbeyli ailesi resmen ) Tek nefeslendiği alan ise canından çok sevdiği Poyraz Eroğlu'dur. Henüz çok küçükken bir çiçeğe olan hayranlığı Poyraz' ı gerçek bir mimozaya götürecektir bu kişi de Liza' dan başkası değildir. (Özellikle mimoza çiçeğinin hikayesi ve kadın karaktere yansıtılan benzerliği çok beğendim ben) Çocukluktan liseye, liseden de yetişkin yaşlarına uzanan bir aşkın hikayesi bu... Tam hayatlarında sevgilerini üst boyutta yaşarken Poyraz ve Liza ikilisi bir anda Liza' nin apar topar Almanya'ya kaçırılmasıyla on yıllık bir ayrılığa maruz kalırlar. Bu saatten sonra bakalım kalana mi zor oluyor bu ayrılık gidene mi? (Aramızda kalsın bence ikisi de epey çekti ) Bu geçen on yılın ardından Liza, kız kardeşinin doğum günü için ülkesine döner yanında da kafadan kırık arkadaşı Leyla ile ( Allah'ım Leyla sahneleri o kadar iyiydi ki gülmekten ölcem sandım çatlak kız Yağız ve Leyla çifti istiyorum duy sesimi sayın yazar shshsh ) Ama tam da bir b*ka yaramayan abisinin düğününe denk gelirler. Ortalığı da ateşe verince yürü be kızım narası atmış olabilirim evin içinde. Evettt işte tam bu noktadan
Bir Mimoza Masalı - MimoLizaAlmina · Parola Yayınları · 2025236 okunma
9/10
·49 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 08 Mayıs 2025 23:28
gecen yil okudugumda obsesif bi kadin oldugu fikrine kapilmistim...ama bugun bitirince dedim ki hayir gerizekali salak miymissin... oyle saf ve guzel bir aski varmis ki. sadcee asla fark edilmemis, asla kabul gormemis... beni kahirdan oldurdu okurken gervekten olcem simdi
Letter from an Unknown WomanStefan Zweig · Karbon Kitaplar · 2018266,8bin okunma
10/10
·768 syf.··
2025 31. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2025 18:14
Evettttt arkadaşlar ben bittim. Ciddi ciddi kitapla birlikte bende bittim ve şuan acaba serinin üçüncü kitabında yazar bana neler yaşatacak diye oturdum kara kara düşünüyorum. Matruşka bende yeri çok farklı bir kitap. Ciddi anlamda hala istediğim değeri görmediğini düşünüyorum. (Lütfen şu kitabı artık abartabilir miyiz? Zira ben aşkından ölcem kitabın ) İstisnasız bir yıldır devam kitabını bekliyordum. Ve şuan bitirdim. Öncelikle ilk kitaptan aşina olanlar bilirler ki kurgu; istihbarat, askeriye, sınırdışı görevler, timler, akıl oyunları üzerine kurulu. Bilmesenizde öğrendiniz. İlk kitapta Ala, Rusya'nın köklü ailelerden biri olan Balandinler' in içine ajan olarak sızmıştı. Ve Milan Balandin ile nisanlanarak hedefine bir adım daha yaklaşmıştı. Bu kitapta yine ajanlık modumuz aktif ama daha çok verilen görevler, toplantılar ve zeka savaşlarına şahit oluyoruz. Milan ilk kitaptan beri tahmin ettiğim "o" kişi çıktı arkadaşlar. (Ama siz "o" kişiyi okumadan asla bilemeyeceksiniz ) Milan' a ilk kitapta ben çok nötr' düm ama bu kitapta gözümde devleşti desem yeridir. Tam bir görev adamı asla görevi dışında birşey düşünmüyor. (Bazen çok sinirlendim kabul özellikle Ala' yı açığa çıkarttığı zaman. Elimin tersiyle bir tane çakasım geldi ama Ala bebeğim hakkından güzel geldi.) Bakın kitap dile kolay 760 sayfa ama nasıl güzel nasıl. Bir bu kadar daha olsa okurdum ben. (Matruşka aşkım sorgulanamaz) E tabi kitap kalın olunca aksiyon hiç dinmiyor. E bunlar kitapta zeka yarışı yapıyor sürekli bir yerde sizde herşeyden şüphe eder oluyorsunuz yeminle kafayı tırlatmalık. Ala' nın o annesinden gördüğü sevgisizlik, kin ve nefret yine bakiydi. (Abi çıldırcam ne biçim anne bu kahroldum, helak oldum lan ben burda ağlamaktan madem kötü olacak kızın ikizine de kötü olsaydı birini deli gibi
Matruşka: Maskeler DüştüğündeSevde Nur · Parola Yayınları · 202540 okunma