Oldu mu Böyle

Oldu mu Böyle
@oldumuboyle
"Yanında iyi biri olmayı hayal ettiğin, senin için doğru kişidir" dedi içimden bir ses
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben, "Git" derken bile, "Gitme" demeyi becermiştim, o da en nihayet giderken bile aslında kalabilmeyi.
Herkesin kendine göre bir "Gitme" deyişi ve gene herkesin kendine göre bir gitmeyişi vardı
İnsan kendini sevmeyi bilmeyince, başkalarınca sevilebileceğine de ihtimal veremiyor işte.
Mucizelerin bile inanacak birine ihtiyacı yok mu?"