Oldu mu Böyle

Oldu mu Böyle
@oldumuboyle
Gideceğim. Sen istemedikçe çıkmayacağım yoluna. Gene de bunu gitmekten sayma.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben seni sevmeye karar vermiştim bir kere.
Merak ediyordum, iyi olduğunu bilmek istiyordum. Nedenini anlayamıyordum ama buna ihtiyacım vardı
Gülümsedin. Dünyanın en güzel şiiriydin. Ama ömrünün sonuna kadar bana bakıp gülümseyecek değildin.
Sadece aşıkların bildiği şeyler var hayatta. Mesela adının harflerinden hangi kelimelerin yazılabileceğini insan kendi bile bilmez, ona aşık olan bilir. Ne zaman nerede ne giymişti, boynunu hangi açıyla nereye çevirmişti, ayaklarını yere nasıl basmıştı ... Onun bulunduğu şehirde şimdi hava kaç derece, meteoroloji haftalık tahmini nasıl veriyor, arkadaşları efendi tipler mi, içlerinden bazıları ona baygın mı bakıyor ... Yıldızlar ne zaman yanar, şafak ne vakit söker, sokak lambaları saat kaçta söner ... "