- Hayatta üç yanlışım oldu Olric + Ne gibi efendimiz ? - Tanıdım,inandım,güvendim.Ama bir doğrum oldu. + O nedir efendimiz ? - Sevdim Olric . Fakat sende bilirsin ki , üç yanlış bir doğruyu götürür...
-Biliyor musun Olric , iki şey hep vardır. +Nedir onlar efendimiz? -Her üste bir yanlışlık, her içte bir yanmışlık.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Bana uzun bir kelime söyle Olric -Unutmak efendim -Bu yalnız yedi harf Olric -Ama bir ömür sürüyor efendim
-Gözden ırak, gönülden de ırak olur mu efendimiz? -Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse , seninle birlikte gider her yere.
“İnsan nedir, bilir misin Olric?” “Nedir, efendimiz?” “Ağaçları kesip onları kâğıt yapan, sonra o kâğıtlara ‘Ağaçları koruyunuz.’ yazandır.”
"Yanlış adam seçtiler beni bu işe memur etmekle. Ben özel teşebbüsüm Olric. Herkesle birlikte kalkıp herkesle birlikte oturmam. Ben Amerika'yı keşfetmiş adamım.Sağım solum belli olmaz."