neslihan

neslihan
@oltremare
bilinçli olarak ben de aydınlığın türküsünü, iyiliğin, güzelliğin türküsünü, minnettarlığın türküsünü söylemek istedim...çünkü insanlık, çünkü yaşam, umutsuzluktan umut üreterek buraya kadar gelmişti.
Reklam
ve şimdi bugünkü dünyada bir şiir, bir roman okumamış çok kişi var.
ben sevgiden, sevinçten söz açmak istemez miyim, delice, çılgınca, içim taşa taşa, bir sevinçten söz açmak istemez miyim?
düşünmek tıpatıplaşmanın dışına çıkmak demektir. düşünmek kişiliği olmak demektir.
kadınlara zulüm, zulümlerin en beteridir.