Ölümün ardından
Bir fani rüyaydı bu, bitti nihayet perde, Dünya bir gölge imiş, asıl vatan o yerde. Yolcu uğurlandı bak, sessiz ve derin evden, Kurtuldu ruh kafesten, o kapkara alevden. Toprak sessiz bir ana, kucağını açıyor, Dünyadaki rütbeler, birer birer kaçıyor. Gözlerdeki o gaflet, yırtıldı bir an için, Sual eyler melekler: "Bu ömür bitti niçin?" Ardında kalan dünya, artık bir eski masal, Ne bir teselli verir, ne mülk ne de bir misal. Musallanın üstünde, bir garip yolcu şimdi, Az önce nefes alan, o titrek mum da dindi. Gaflet uykularından, uyanıştır bu ölüm, Hakka giden kervanda, son varıştır bu ölüm. O büyük mahkemede, mizan kurulduğu an, Rahmetin gölgesinde, can bulur elbet inan!
Bizim için iki mezar kazdım sevgilim...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tek başıma doğmadım ama yalnız öleceğim.” Vazgeçtim
Alıntı
Asla seni sevene ihanet etme zira hakkını asla ödeyemezsin. Hz.Ali(r.a)
"Döncekmis seni sevmek meğer her gün ölmekmiş"
Alıntı
"Und deshalb meinen wir, dass es Dinge gibt, die schlimmer als der Tod sind." (İşte bu yüzden, ölümden daha kötü şeyler olduğuna inanıyoruz.)