Bazen Canımiz hiç bir şey yapmak istemez veya ne yapacağımızı tam bilemeyiz ya işte bu kitap tam o zaman okunacak kitaplardan.
kitap okumayı sevmeyen veya bir kitabın hayatımıza neler katacağını henuz farkina varmayan bütün arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. okuyan herkesin sıkılmadan ve kendince bir ders aldığı muhteşem bir kitap
Şimdiden okuyacak olan herkese keyifli okumalar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap elinize alıp bir çırpıda okuyabileceğiniz gayet sürükleyici hikayelerden oluşmaktadir
Hikayelerin sonunda hep mutlu son bekledim
Ama maalesef hikayeler mutlu sonla bitmiyor.
Hikayelerin sonunda hani bir söz vardır ya
"Hayat olduğu gibidir olmasın gerektiği gibi değil " tam olarak anlattilmak istenen bu bence.
okuyacak herkese keyifli okumalar şimdiden
Yarın mesut olacağım! Saadetin yarını yoktur, dünü de yoktur; geçmişi hatırlamaz, geleceği düşünmez; onun yalnız şimdiki zamanı vardır ve o da, gün değil, ancak bir andır.