Ömer

Ömer
@omer4910
Susarak unutmayı, Yaşayarak alışmayı, Güvenerek aldanmayı, Ve severek kaybetmeyi öğrenmiş her insan için, Yalnızlık: Dert değil, Sadece ZEVKTİR.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ömer

, bir kitabı yarım bıraktı
M. Turhan Tan (Mehmet S. Fethi)
6.5/10 · 56 okunma
Seni kaybetmekten korkuyorsa onu sevmekten vazgeçme.

Ömer

, bir kitap okudu
10/10
·50 syf.·
4 saatte okudu
·
2022 9. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Fakat susuyorlardı: ikisinin de yüreği sözlerin karışıklığından, insanların yasalarından kurtulmuş sonsuz özgürlüğün içinde uçuyordu.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Hayat