Ömer Faruk Sabuncu

Ömer Faruk Sabuncu
@omer_oo4
Her şey Senin istediğin gibi mi olmalıydı? Ben bile değişmeliydim sana göre. Tüm hayallerimi geride bırakıp, Kölen olmalıydım bir yerde. Benden istenilen neydi? Hiçbir şey anlamadım. İki dünyam vardı ayrı ayrı.. Birisinde hep verdim, Hiçbir şey almadım. Öteki çocuk, özgür... Orada sadece sen vardın. Sevdiklerin vardı elbet, Benim de.. Uzaktan izledim. İçimdeki sen o değildin. Kaç bahar sensizim Sorma artık... Yüreğim bencildi. Seni yalnız sakladı. Şairin dediği gibi Ayrı yaylalarda yeşeren otlar gibi mi bekleyecektik çürümeyi? Hasretimi söyleyecek gücüm kalmadı. Benim dünyamı kimse anlamadı. Şimdi geç kaldık. Sorma artık... Yüreğim bencildi. Seni yalnız sakladı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ömer Faruk Sabuncu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
265 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Adolf Hitler
7.5/10 · 12,8bin okunma
Bir bakanlık için, işi şeytanla evlenmeye kadar vardırabilirler. Yeterki utanma hissinden yoksun şeytan buna evet desin.
Halbuki orta çağların şehirlerinde şan ve şerefin bir anıtı vardı.
Şu unutulmamalı ki, Yahudi ile uzlaşma yapılamaz. Ancak onunla karar verilebilir. O da ya hep, ya hiç!