Yeryüzü şımarık insanlarla dolup taşmıştı. O insanlar havayı ve suları zehirlediler, kendi ihtiyaçları doğrultusunda yeryüzünü kesip biçtiler, mahsullerini topladılar, her yanına binalar diktiler. Tanrılar vardı, dinler vardı ama bencillik her şeyden güçlüydü. 
Kitap gittikçe daha da basitleşiyor. Lise düzeyinde diyebilirim. Çok yüzeysel ve mantık hatalarıyla dolu. Kitap kapağındaki Finn karakteri kitapta yok mesela? Sırf seriyi tamamlamak için devam ediyorum ama asla tüm serinin okunmaya değer olduğunu düşünmüyorum merak eden varsa kesinlikle dizisini izlesin.