Ailemizde bir gelenek var. Ölülerimizi gömdükten sonra, mezarlarını yaptırmıyoruz.
Hiçbirimiz de mezarlığa uğramıyoruz.
Ölüm kesin bir sınır olmadığı için mi ?
Özlü kırılgan kalbini hep yalnızlığın rutin hale gelmiş hayatın ilk penceresini anlatmak isterken gerçek sevgiyi aramaktan vazgeçmiyor. Hayata Şehvet katmanın doruğunda arıyor doğurgan bakışların..
Ama onu en çok hüzünleniren şey arayış bu arayış anlaşılma arayışıdır..
-Saygıyla