Pişmanlık sizi çepe çevre kuşattığı vakit;
içten içe öfke büyütürsünüz kalbinizde, hemde fark etmeden.Bu öfke kalbinizin değil aklınızın tesiri olduğu için kalbinizi suçlamayın, teselli edin.
Bazı vakitler gelirki; zaman kalsın öylece, hayat dursun
yada yerden yedi kat arşa çıksaydım da yaşamasaydım dersiniz.Beyhude bir çabadan ileri gitmesede siz yine de kendinizi üzmeyin tabi ki
bi de Pişmanlığın yükü ağırdır, omuzlarınıza dikkat edin..
Ömer