-Ben senin için o kadar mücadele veriyorken sen neden bizim için çaba göstermiyorsun?
Bu soruyla bir çok ilişkide karşılaşmış olsada buna verilebilecek en net cevap şudur;
Bilindiği gibi Gül, Bülbül'e aittir.Bülbül onca yolu, çileyi ancak Güle varmak için çeker.Oysa Gül'ün burada yapacağı pekte bir şey yoktur.Kimi zaman Bülbül'ler kavga etsede Gül yine kendisine gelecek Bülbül'ü beklemekle yükümlüdür, zaten başka çıkar yolu da yoktur.Çünkü kökleri yerdedir ve kendi Bülbül'üne gidemez haldedir.Bu teşbihte de görüldüğü üzere; bazen bir tarafın pekte bir şey yapmasına veyahutta bir taraftan bir çaba beklemek beyhude olacaktır.Bu yüzdendir ki kapıları kapatır, bir başka bahçede bir başka Gül ararız.Tabi bunca şeyden habersiz olarak..
Ömer