ömer ince

ömer ince
@omerince5
Türkiye Cumhuriyeti senelerden beri eski toplumların ilahlara insan kurban etmesi gibi, hekimlerini mühendislerini yetiştirip yetiştirip dışarılara yolluyor. Yolluyor da ne oluyor? Nerede büyük hukuk profesörleri? İki Nobel'den başkası nerede? Bunlar bize bir şey göstermiyor mu? Anlamamız lazım. Kültüre, köklü bir kültüre yatırım yapmamız gerektiğini idrak etmeliyiz.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Edebiyat
ömer ince
Üstüne giden milyar dolarlar da cabası :) Nobel alanlardan biri ülkemizden nefret ediyor onu da saymayalım bence :)
Reklam
Erkeklere bir soru sormak istiyorum. Lütfen düşüncelerinizi belirtmeden geçmeyin. Bugün bana tuhaf gelen bir söze denk geldim Bir akrabam baya uzak bir yoldan geldi. Bugün konuşuyoruz. Bir anda gelmeye karar verdiğini söyledi. Buraya kadar normal bir diyalog oldu. Ardından eşine demiş çantamı hazırla gidiyorum ben. Eşi çantayı hazırlamış vermiş, adam da içine hiç bakmadan gelmiş. Bu durum bana o kadar tuhaf geldi ki kendi çantasını, neye ihtiyacı olduğunu, gidince ne kiyafet giyeceğini hiç düşünmemiş. Hiç sorumluluk almamış. Bir şey eksik çıksa kadına bağırıp çağıracak. Bu konuda ne düşünüyorsunuz acaba? Sayın okuyucular
ömer ince isimli okura yanıt verildi
ömer ince
Evet tabi ki. Aslında tüm ihtiyaçlarını karşılayan ebeveynlere sahip olmak çocuk açısından oldukça kötü bir durum. Çocuk ya da anne-baba bunun farkında olmayabilir ama ergenlikten sonra çocuklar sorumluluk almalı ve bireylesme yolunda anne ve babası çocuğu bu sancılı süreçte desteklemeli. Çocuğunun her işini yapan anne ve babalar çocuğuna daha çok bağlı bir hayat yaşıyorlar bu da ileride çocuğun evden ayrılması sonrası sancılı bir süreç başlatıyor. Erkek çocuğun eşi ve annesi arasında kaldığı bir çok durumun sebebi bu diye okumuştum. Annesi çocuğunu paylaşmak istemiyor. Çünkü ona bağımlı ve bu durum hoşuna gidiyor. Yani; anne ve babalar çocuğunuzu suçlamayın onlar sizin eseriniz 😀
Erkeklere bir soru sormak istiyorum. Lütfen düşüncelerinizi belirtmeden geçmeyin. Bugün bana tuhaf gelen bir söze denk geldim Bir akrabam baya uzak bir yoldan geldi. Bugün konuşuyoruz. Bir anda gelmeye karar verdiğini söyledi. Buraya kadar normal bir diyalog oldu. Ardından eşine demiş çantamı hazırla gidiyorum ben. Eşi çantayı hazırlamış vermiş, adam da içine hiç bakmadan gelmiş. Bu durum bana o kadar tuhaf geldi ki kendi çantasını, neye ihtiyacı olduğunu, gidince ne kiyafet giyeceğini hiç düşünmemiş. Hiç sorumluluk almamış. Bir şey eksik çıksa kadına bağırıp çağıracak. Bu konuda ne düşünüyorsunuz acaba? Sayın okuyucular
ömer ince
Genelde annelerin yaptığını devam ettiren erkek davranışıdir. Bazı kadınların sanırım hoşuna gidiyor bu durum eğer hoşuna gidiyorsa sorun yok annelik içgüdüsü ile hareket ediyordur. Benim şahsi fikrimse her bireyin çantasını kendi hazırlamasi gerektiği yönünde. Annemin bavuluma çorap attığı yoktur. Kıyafetlerimi de ütülemez. Katlar kenara koyar gerisine karışmaz. Bence birey olmak adına iyi bir kazanım.