Ömer

Ömer
@omerr_100
"Sence bir şans daha vermeli miyim Portuga?" "Insanlar asla değişmez Zezé..." "Ama o?" "O da Zeze, o da."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne ilginç değil mi... İnsan olma kavramını hem olumlu hem de olumsuz olarak kullanıyoruz. Bir taraftan insanlığımızla övünüyoruz, ama bir diğer taraftan da insanlığımızı öne sürerek kendimizi aklamaya çalışıyoruz.
Sayfa 8 - Gdk·Kitabı okuyor
Çünkü ancak hikayesi anlatılan insanlar var oluyordu.
Sayfa 414·Kitabı okudu
Alıntı