ömer

sonuç ne olursa olsun bir başlangıç yapmak gerekiyor hayatta. korkarak yaşamaktansa hayata meydan okumalı, sonu hüzünlü bitecekse de yaşanacak iyi şeylerin keyfini çıkarmalı, ileride o pişmanlıkla ihtimaller arasında boğularak içini yemek yerine insan; yaşamalı, doyuncaya dek, korkmadan yaşamalı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ne büyük ıstıraptır, yaşamak herkes gibi..." Sabahattin Ali
"Hayattan fazla bir şey bekleyenler delidir." Sabahattin Ali

ömer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
Beğendi
·
2022 29. kitabı
Ronald Duncan
8.9/10 · 2.913 okunma
“Çünkü sevmek dediğin, aşk oyunlarıyla olmaz. Şiir yazarak olur, çiçek toplayarak olur.”