Franz Kafka şöyle diyor: "Zerre kadar anlamadıkları şeyler hakkında konuşuyorlar. Sırf aptallıkları sayesinde kendilerinden bu kadar eminler. George Orwell'ın da dediği gibi "Cahillik Güçtür.."
-Unutma Red, umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez.
"Esaretin Bedeli"
+Sana bir şey söyleyeyim mi dostum?
Umut çok tehlikelidir, belki de en tehlikelisi; Umut insanı delirtir. İçerideyken böyle şeyleri kafana takmaman gerekir.