Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Tutunamayanlar'da; “kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum.” diyen Oğuz Atay, tehlikeli oyunlar'da: “bütün insanlığı kucaklamak isterken, neredeyse bu dünyanın altında eziliyordum.” diyerek umudunu kesmişti insanlardan. bu, hayatın en yorucu vazgeçişidir. Ve ben de işte bu söz kadar yorgunum..🎈
Şiir
radyocu isimli okura yanıt verildi
Ömür
Yorgunluğumu anlatacak güzel tespit evet 🎈
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Yürüyüp geçeceksin,hep yürüyüp geçeceksin.Ben öyle yaptım.Hep yürüdüm.Herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin.Sen yürüyüp gideceksin.Anlayan anlayacak,anlamayan anlamayacak.Dünyanın hepsine yetişemezsin ki! Bilirsin ben iyi yürürüm.”
1000Kitap
Ömür
Yürümek güzeldir ;)
Belki de bir deniz kenarında el ele maziyi konuşacağız. 🍀 (04:34) youtu.be/te7b_if_bIs
Müzik
Dilek isimli okura yanıt verildi
Ömür
Ne zaman istersen 😉
Yeniden başlayabilseydim hayata; daha ilk adımımda taştan bir heykel gibi kasılıp kalırdım. Eskiden yaşadıklarıma sayın, geri kalan adımlarımı ve yok sayın bundan sonrakilerimi. Kendi hayatımı bir kez daha yaşamayı yok saydığım gibi! Yeniden başlayabilseydim hayata; En karanlık mağaralarda inzivaya çekilmiş ve ölümü bekleyen sancılı bir sallanış olurdum sadece. Bu soruyu ne cok sormuştum sana ne cok susmuştun sen benim bu soruma. Unutmadım hâla, hic unutmadım. Çünkü böyle bitecekti güzel günler ve biz öyle atlatacaktık fırtına geçitlerini. Bugun kalemimi elime aldığımda hicbirsey yazamayacağımı hissetmiştim, hic birşey akmayacaktı içimden en anlamlısı böyle başlamaktı yazıya. Tıpkı ogünlerdeki gibi, hic gitmemişiz gibi yaşadıklarımızdan büyüktü düşlerimiz ,taşıyamadık. Hep Tel örgülü hayat bakıyordu bize. Avuçlarımızı kanatıcak kadar sıktıgımız yumruklarımız zaten öğretiyordu, yitirdiklerimizi . Yinede gülümsüyorduk ya sadece.. Hayatı Paylasıyorduk Tek bir Sözcükle. Bir varmış bir yokmuş masalları gibi...
Şiir
Kızılgerdan isimli okura yanıt verildi
Ömür
Teşekkür ederim