📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeniden başlayabilseydim hayata; daha ilk adımımda taştan bir heykel gibi kasılıp kalırdım. Eskiden yaşadıklarıma sayın, geri kalan adımlarımı ve yok sayın bundan sonrakilerimi. Kendi hayatımı bir kez daha yaşamayı yok saydığım gibi! Yeniden başlayabilseydim hayata; En karanlık mağaralarda inzivaya çekilmiş ve ölümü bekleyen sancılı bir sallanış olurdum sadece. Bu soruyu ne cok sormuştum sana ne cok susmuştun sen benim bu soruma. Unutmadım hâla, hic unutmadım. Çünkü böyle bitecekti güzel günler ve biz öyle atlatacaktık fırtına geçitlerini. Bugun kalemimi elime aldığımda hicbirsey yazamayacağımı hissetmiştim, hic birşey akmayacaktı içimden en anlamlısı böyle başlamaktı yazıya. Tıpkı ogünlerdeki gibi, hic gitmemişiz gibi yaşadıklarımızdan büyüktü düşlerimiz ,taşıyamadık. Hep Tel örgülü hayat bakıyordu bize. Avuçlarımızı kanatıcak kadar sıktıgımız yumruklarımız zaten öğretiyordu, yitirdiklerimizi . Yinede gülümsüyorduk ya sadece.. Hayatı Paylasıyorduk Tek bir Sözcükle. Bir varmış bir yokmuş masalları gibi...