Seni tepeden tırnağa, evrende hiç kimse yokmuşcasına, içimde fırtınalar kopa kopa sevdim..Bu şehri üstüme milyon kere yıktın fakat seni her gördüğümde ben yine gülümsedim. Ya ben senin yanaklarını avcuma alıp herşey geçecek ben yanındayım diyebilirdim.. İzin vermedin..! Yoruldum.. Yürümekten değil, her yolun sonunda aynı adrese varmaktan yoruldum. Kırılmaktan değil, yine aynı yerden kırılmaktan korkuyorum ben yine seni görünce gülümsemekten korkuyorum ve ben anlamsizca kendime ihanet etmekten yoruldum..! 🎈🎈