Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
İnsanın kaybettikleri oluyor bazen. Veya vazgeçtikleri. İnsan çürüyor. Kaybettikçe , vazgeçtikçe çürüyor. Gidenler oluyor tabi arada. Koyuyor. Suç aramamak başkasın da en normali. Ya diyeceksin ben çok değer verdim böyle oldu. Yada olacağı varmış oldu diyeceksin. Şu yaşıma geldim ne insanlar geldi geçti diyeceksin. Bir o kadar da vazgeçtiğim, gittiğim oldu arkama baktığımda. Ölüsün aslında. Mezarına uğrayıp bir çiçek bırakıp birde dua edip gidiyor insan. Ahmet kaya o yüzden diyor ya ‘’Ölmek ne garip şey anne’’ diye … Çok doğru diyor işte. Aklınıza gelmemesi gereken insanlar geliyor aklına bazen. Çünkü şarkı dinliyorsun. Unutturmuyor işte. Milyonlarca şarkı var. Birisi hatırlatıyor işte. Zeki müren boşuna demiyor ‘’Ah bu şarkıların gözü kör olsun’’ diye. Sev arkadaşım sev. Doğayı sev , kalemi , kitabı , insanlığı sev. Karşılık bekleme. Unutamıyorsan zorlama. Unutma da zaten. Kötülük ettiyse bile iyilik ettiği anlar vardır. Çocukken giydiğin elbise büyüyünce sana olmuyor diye atmak olur mu hiç? Hatıra diye saklarsın hani. Öyle sakla iyilikleri. Çık bağır boşlukta. İçindekileri kus. İnsanlık ölüyor. Sen ölüyorsun. Ölüyken ölmek çok zor arkadaşım. Mutlu ol. 🎈🎈 youtu.be/uvqHISGpcZs
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Az önce "Seni çok seviyorum, sevilebilecek her şekilde." diye bir cümle kuruldu bana. Ben bu cümlenin güzelliğiyle ne yapacağım bilmiyorum. Ozaman buyrun hoşgeldin "Aşk" 🎈😊
İlişkiler
Cam kırıklarıyla dolu bir yolda yalın ayak koşmuştum sana defalarca, sen ise ayağına takılan taşta vazgeçtin bu yoldan, benden, bizden, benim bizim için kurduğum tüm hayallerden. Gelme olurmu ben yokum artık gelme..
Şiir
Dağılmışsın baştan sona, biraz da kırılmış. Uykuların kaçıyor ve kendinde değilsin ama suç senin değil, diyorlar doğru mu?..!
Şiir
Seni tepeden tırnağa, evrende hiç kimse yokmuşcasına, içimde fırtınalar kopa kopa sevdim..Bu şehri üstüme milyon kere yıktın fakat seni her gördüğümde ben yine gülümsedim. Ya ben senin yanaklarını avcuma alıp herşey geçecek ben yanındayım diyebilirdim.. İzin vermedin..! Yoruldum.. Yürümekten değil, her yolun sonunda aynı adrese varmaktan yoruldum. Kırılmaktan değil, yine aynı yerden kırılmaktan korkuyorum ben yine seni görünce gülümsemekten korkuyorum ve ben anlamsizca kendime ihanet etmekten yoruldum..! 🎈🎈
Şiir