Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Ben bağırarak, o ise susarak seviyordu beni. Mutluydu, mutluydum, mutluyduk. Ve çocuktuk..
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Günaydın haziran gülüşüm, gülüşümün tek adresi. Şimdi soracaksın bana, benden başkasına gülümsemedin mi? Diye; evet güldüm çok güldüm ama ben kimseye sen gibi gülmedim yani gözlerimin parladığını kimse söylemedi.. Bilirsin ben görmeden özlediğimi hissetmem ama bu aralar doğa benimle oyun oynuyor gibi, hafiften bir rüzgar esiyor sanki sen az önce yanımdan geçmişin gibi, dönüp etrafıma bakıyorum. Yağmur yağıyor, seninle aramızda geçen diyalog geliyor aklıma bilirsin sevmem ben islanmayi sen ise benim aksime seversin yağmurda özgürce yürümeyi sonra hüzün yerini yüzümde ki tebessüme birakıveriyor. Kar; duydum ki şehrine kâr yağmış sahi sevgilim biz seni seninle karda yürüdük mü? hiç ayak izlerimizi biraktikmi, kar topu oynadikmı parmaklarlarimız üşüyene kadar ya da bunlar sadece benim düşlerimde ki hayallerden birimiydi bilmiyorum .. Ben seni özledim galiba ya da bu yine bana doğanın bir oyunu.. 🎈
Şiir
Daha ne kadar naif cağırabilir ki İnsan “İki Gözüm seneler geçiyor”, diyor Sezen.. Anladın mı.! youtu.be/6U3qm-sVGH4
Müzik
Sen benim en büyük zaafımsın; bunu bildikleri için canımı yakıyorlar..
İlişkiler
Şimdi biraz daha sakinim. Çevirdim yüzümü gökyüzüne karanlığı seyrediyorum. Bu aralar pek yıldız da yok üstelik ay da bazen doğmuyor. Daha iyiyim, ne kadar olursa işte. Biraz kendi halimde biraz kendimden uzak. Hiç düzenli yaşayamadım bu hayatı. Hep kafam bir yerde bedenim bir yerde oldu. Dağınığım fazlaca ama bazen düzen manyağı oluyorum. Anlık yaşıyorum o an canım ne isterse. Bazen bir film buluyorum kendime, izliyorum. Sıkılıyorum sonra durduruyorum filmi şarkı dinlemeye başlıyorum bütün şarkılar aynı gelmeye başlıyor sonra. Okumaya başlıyorum ondan da sıkılıyorum. Kapatıyorum o an kitabı günler sonra açıyorum, bazen günler sonra, bazen haftalarca. Şimdi yine bir kitabın kapağını kapatıyormuşum gibi, sanki yine filmin en heyecanlı yerinde aklıma bir şarkı takılmış gibi. Kafam yine çok bulanık. Eskiden olsa her şeyi birbirine katar, kendimi paralardım. Oysa şimdi sessizce gidiyorum. Bu bana yakışır bir veda değil elbet ama çokça zamandır kendimde değilim... inan ben bu değilim.
İlişkiler