"Ne oluyor insanlara? Bu bildiri nasıl kazanabiliyor? Bir çamur atma manevrası olduğu öyle aşikar ki! Öyle kalleşçe ki! Aklı başında biri bunu görünce hemen çöpe atar diye düşünürdüm. Nasıl oluyor da…" Sesi umutsuz bir isyanın etkisiyle çatlıyordu. "Nasıl kabul ediyorlar bunu? Okumamışlar mı? Görmemişler mi? Hiç düşünmüyorlar mı? Dagny! İnsanların içinde böyle davranmalarına izin veren şey nedir? Ve biz bununla nasıl bir arada yaşayacağız?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neye yarar ki zaten? İnsanın kaderi nedir? Her zaman için o kader, ümit etmektir. Ama sonunda elde edememek olmuştur, öyle değil mi? Asıl bilge insan, ümit etmeye kalkışmayandır."