"Ankara'ya bakıyorum uzun uzun. Bana uzaktan göz kırpan rengarenk ışıklara. Sonra gökyüzüne kaldırıyorum başımı. Bu akşam nasıl da çok yıldız var gökyüzünde. Bir yıldız daha kaydı diyorum içimden. Önce parlayan, sonra yavaş yavaş sönen bir yıldız..."