İlk işim, o zaman, sana koşmak olacak. Ne kadar özledim bilemezsin.Hep, aklımda ve hulyamdasın.Yalnızlığı bir dolduruyorsun ki sana mı, seni yaratana mı teşekkür edeyim bilmiyorum.
...
Hatırlıyor musun, yüzünü aklımda tutamıycam diye korktuğumu söylemiştim bir kere. Hâlbûki nasıl yanılmışım! Hasta hâfızama çakılmışsın âdeta.
Nasıl oldun canım? Bütün hastalıklarını, dertlerini, bana sat! Yahut bana yükle ... Demek iyi dostların yok artık oralarda?
...
Ama o zaman da sen yoktun iç dünyamda, tanışmamıştık...
...
Aslında bakarsan, adımı yazman kâfi, gelir bulur beni.