Albaylarım içimdeki bazı seslerim kısıklaştı. Onlar favorilerimdendi. Nereye gittiniz? Özlüyorum sizi. İhtiyacım var. Gitmeyin. Hızlı dinlenin. Lazımsınız. Anlıyor musun? Lazımsınız. Sizi de arayacağım şimdi. Kim bilir nerede saklanıp da neyi bekliyorsunuz. Sizin bu oyubaz tavırlarınızı bir gün sikecem. Haberiniz olsun.
“İyilik yolunda yürüyenler azdır; ama en güzel izleri onlar bırakır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu hayatta en çok ahlak dersi verenlerin Ahlaksızlığa çok meyilli olduklarını farkettim Kapalı toplumların , inancın etkisinde büyüyen insanların önceliği daima dinin kısatladığı şeyler olmuştur . Bazı toplumlar için sırdan olan şeylerin Onlar için sıradışı olması onları heycanlandıran şeyler olmuştur . Sade bir örtünün altında kendisini saklamaya mecbur kılan inancın Fırsat bulduğunda o örtünün aslanlar tarafından parçalanmasına izin verildiği görülmüştür . Doğanın ahlak anlayışı vebinancın ahlak anlayışı çok farklıdır
Çoğu zaman hemen yok olup gitmek istiyorum ama sonra aklıma sevdiklerim geliyor ve onlar için dayan diyorum kendi kendime ve bu beni çok yoruyor...
"يَٓا اَيُّهَا الَّذٖينَ اٰمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دٖينِهٖ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّٰهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُٓ اَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنٖينَ اَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرٖينَؗ يُجَاهِدُونَ فٖي سَبٖيلِ اللّٰهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَٓائِمٍؕ ذٰلِكَ فَضْلُ اللّٰهِ يُؤْتٖيهِ مَنْ يَشَٓاءُؕ وَاللّٰهُ وَاسِعٌ عَلٖيمٌ" "Ey iman edenler! Sizden kim dininden dönerse bilsin ki Allah öyle bir kavim getirecektir ki Allah onları sever, onlar da Allah’ı severler; müminlere karşı alçak gönüllü, kâfirlere karşı vakarlıdırlar; Allah yolunda cihad ederler ve hiç kimsenin kınamasından korkmazlar. İşte bu Allah’ın dilediğine verdiği bir lütfudur. Allah’ın lütfu geniştir; O, her şeyi bilir."
Acaba bize bakıp Allah'ı hatırlayan birileri var mıdır?
İbn Mes’ud (رضي الله عنه) dedi ki: “İnsanlardan öylesi vardır ki, onlar Allah’ın zikrinin anahtarlarıdırlar; Onlar görüldüklerinde, Allah hatırlanır.” _İbn Ebi Dunya, el-Evliya syf 17_