Ulan ben iletileri sadece beğenin diye mi atıom. Bir soru soruyom onu da beğeniyonuz. AYIP ULAN. NERDE BENİM ŞUŞUM, ECOM. ZEYNOM. ELOM. ONLAR CEVAPLIYORDU 😭😭.
“Görünce mutlu olduğumuz insanlar vardır. Onlar ne güzeldir.” İbrahim TENEKECİ
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sesli pardon yazılı düşünmem
Fark ettim ki burası benim güvenli bölgem, instagram, Whatsapp hatta son zamanlarda threads bile… Ama hiç birisi bende bi bu burası etmiyor. Tamamen kendimim, hiçbir kaygı gütmeden sadece dijital günlüğüm. Bir elin parmağını geçmez gerçek hayatımdaki burayı bilip de beni takip eden. Şimdi diyorum keşke onlar da bilmeseydi. Ama hayat akıp gidiyor, insanlar gelip geçiyor ve bizde çok çok değişiyoruz. İtiraf edeyim şu sıralar ki hayat değişimim biraz benim için sancılı geçiyor. Akıp giden hayatta bende biraz savruluyorum. Ama hep yaptığım gibi Allah’a bırakıyorum, ne zaman gitsem beni hiç geri çevirmeyen Rabbime… Sesli düşünmeyi çok yapıyorum ama bu yazı biraz düşünürken yazmak oldu…
Varlığımın başlangıcında annem beni kendi yoluma uğurlarken tek bir görev yükledi: Hayatta kal ve kazan. Ailenin anlaşılamayan kara koyunu/ lanetlenmis olarak, yuvadan uzak, silahların gölgesinde hayatta kalmaya çalıştim. Kuralsız bir firari gibi sokaklarda koşuyor, anı yaşıyordum Çoğu dostum yarını bile göremedi. Doğruyu savundukları ya da kabuğuna çekildikleri için, bir ömrü dört duvar olmadan tükettiler. Peki ; kimler , kimler biliyor ? bütün olan bu Cevapları ? nere de gizli? Büyüklerimizi sorguluyorum ; onlar bizden çok daha yaşlı ve gördü ama onlar bile ne bana ne sana yolun sonundaki o ışıktan bahsedebiliyor Çünkü onlar da bilmiyor. Zihnimde bin bir düşünce dönüp duruyor... Bil ki ; insan, parmaklıklar ardına girmeden de pekala zindanlarda çürüyebilir.🙌🏼
İnsanlar, onlar için ne yaptığınızı anlamazlar; ta ki, siz yapmayı bırakana kadar."
Alıntı
İnsanın çoğu zaman söylenecek bir şeyi kalmıyor. Kimse iyi değil aslında iyi olan benim onlar benim iyiliğim karşısında iyilik rolünü oynayan birer oyuncu.
İnsan ve Hayat