Kitap güzel sıkmıyor ve tadında bırakıyor. Bilim kurgu ve dram gibi daha çok. Kısa ve öz oturup bir solukta biter. Ben sevdim ama keşke sonu açık bitmeseydi.
Sürükleyici bir hikaye. Okurken sıkılmıyor merak ediyorsunuz. Jack london sevenlerin tek seferde okuyacağı kitap.
Bu versiyonu bana kısa gibi geldi ama
Deniz KurduJack London · Arkadaş Yayıncılık · 20188,3bin okunma
Kitabın akıcı olması iyi tek seferde bitirebiliyorsunuz. Onun dışında pek alaşa geldik bir tarzda yazılmamış yani ben ilk defa karşılaşıyorum bu tarzda. Tekrar okuyacağım ya da devamını okuyacağım bir kitap değil gibi.