Bunca pisliğe rağmen çirkinliklerin üstünü güzellikle kapatarak , cehennemi cennetle kamufle edebildikleri için mi rahatça yaşayabiliyorlardı bu insansilar? Gerçek ne olursa olsun kendi oluşturdukları gerçekliklere odaklanmaktaki ustalıkları mıydı bu kötülüğün içindeki huzurlari? Gözlerine değmeyen her kötülük, yanı başlarında bile olsa sanki yok muydu ?