yazık

yazık
@onulmaz
@onulmaz·
·
sabitlendi
MÜPHEM
İzlediğim filmleri,okuduğum kitapları,dinlediğim müzikleri ve yürüdüğüm yolların hepsini unutup baştan başlayabilsem.. Gene aynı yerde olur muydum acaba?
Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan aradığını bulamayınca ararken kaybettiklerinin farkına varamıyor.
İnsan başkasına yol olayım derken kendine yaya kalabiliyor.
Eksikliğini hissettiğim şeylerin aslında sadece o kadar olduğunu kabullendiğimden beri fazlalık gelmeye başladı.
Nasılını geçtim,nedenini düşünmeden edemiyorum..
Hayat ve İnsan