yazık

yazık
@onulmaz
İnsan aradığını bulamayınca ararken kaybettiklerinin farkına varamıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan başkasına yol olayım derken kendine yaya kalabiliyor.
Eksikliğini hissettiğim şeylerin aslında sadece o kadar olduğunu kabullendiğimden beri fazlalık gelmeye başladı.
Nasılını geçtim,nedenini düşünmeden edemiyorum..
Hayat ve İnsan
Beklediklerinin gelmiyiceğini bilerek neden beklerki insan?Artık bu umut da değil,çaresizlik..
Hayat ve İnsan