Bir eli halkta,bir elide kitaplarda olanların dünyasında yaşamayı ümit eden birisiyim !
Sıkılmadan,usanmadan umut tazelerim...
Bana umut etmeyi öğreten Yaşar Kemal'i babam kadar severim
Ey açlık ! Seni midemde,iliklerimde,kanımın yuvarlarında duydum.Ve sen,benim iyi,benim şefik ve rahim olan soyum,insan soyu,sen ebedi tokluğu fethedeceksin !