İsanları izlemeyi severim. Bazen bütün gün metroya biner, onlara bakar ve onları dinlerim. Yalnızca kim olduklarını, ne istediklerini ve nereye gittiklerini kestirmek isterim.
"Önce her şeyi siyaha boyamak lazım...
Sonra kurumasını bekleyerek üstüne beyaz harflerle yeni bir hikaye yazmak...
Buna unutmak diyoruz.."
~Cem ADRİAN
Ben sanki bir gazetenin
hiç okunmayan yerlerindeyim
Kalmışımdır ya da bir kentin varoşlarında
Kendimle konuşurum,
çok tuhaf bir noterimdir ben
İmzam bir kıyının kıyı olarak imzasıdır
Olurum böyle işte kumda çakılda..
Edip Cansever